21. dec. 2012

The shortest day





Idag, den 21. december, den korteste dag på hele året. De siger jo jorden går under, kender du det, der er en lille kerne inde i dig der tror på det men du bliver ved med at sige til at dig selv det ikke sker??? Sådan har jeg det, jeg tror lidt på det selvom jeg ikke vil. Tænk hvis jorden gik under, men det gør den selvfølgelig heller ikke, jeg skal bare lade vær og tænke på det. Senere idag kommer min familie fra Jylland og besøger mig, vi skal holde en slags forjul, det bliver rigtig hyggeligt. Der er faktisk en helt masse jeg skal nå inden de kommer, jeg skal pakke gaver ind, støvsuge (hele huset puhaaa) og rydde op på mit værelse, endnu mere puhaaa. Da jeg kom hjem fra skole besluttede jeg mig for langt om længe at tage mit kamera om halsen og komme ud af døren og få taget nogle billeder. Det var så hvad jeg fik ud af det.
God jul og godt nytår
//Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar