1. dec. 2012

Wishlist


Det er den første december og julestemningen flyder allerede rundt i kroppen på mig. Jeg har lyst til at sætte nisser op overalt, men efter som det er en tradition at vi først gør det 1. advent må jeg vente. Jeg sidder og kigger ud af vinduet og ser solen går langsomt ned, allerede klokken halv fire. Kigger efter den sne som burde dale stille ned fra himlen, men som ikke kommer selvom jeg sidder der i ufattelig lang tid. Allerede lang tid før december overhovedet nærmede sig havde jeg fået beskeder fra tre forskellige om jeg ikke ville sende en ønskeliste. Jeg har måtte sætte mig ned og tænke, været på nettet og kigge og være i butikker og skrevet ned. Jeg er så kommet frem til nogle ønske som jeg syntes i lige skulle se.
God første december
 //Anna 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar